Găsești rapid răspunsurile la cele mai comune întrebări.
Poți plasa o comandă pe www.voltres.ro fie ca și client înregistrat, fie în calitate de invitat (guest). Caută produsul dorit și folosește butonul „Adaugă în coș”. Urmează pașii pentru finalizare: alege adresa de livrare și/sau facturare și metoda de plată. La final, verifică datele și apasă „FINALIZEAZĂ COMANDA”.
După adăugarea produselor în coş, vei putea selecta detalii legate de livrare și facturare. Poţi adăuga/modifica adresa de livrare, adresa de facturare sau numărul de telefon.
Verifică-ți adresa de e-mail folosită la plasarea comenzii; vei primi un e-mail de confirmare cu toate detaliile. De asemenea, poţi urmări starea comenzii din contul tău de utilizator de pe site.
În acest moment, poţi plasa o comandă doar dacă produsele se află în stoc.
Poţi vedea disponibilitatea în stoc în lista de produse și pe pagina produsului.
Dacă ai fost logat în cont la plasare, intră în contul de client pentru a vizualiza comenzile și statusul lor.
La finalizarea comenzii primești un e-mail cu detalii și un link. Accesând linkul din e-mail poți verifica statusul comenzii.
Poţi modifica o comandă înainte de plasare, din coşul de cumpărături: adresă livrare/facturare, telefon, cantități, modele. Comenzile nu pot fi modificate după plasare.
O comandă activă poate fi anulată până când produsele intră în pregătire pentru livrare în depozit. După acest moment nu mai poate fi anulată, însă o poți refuza la livrare.
Comenzile nu pot fi modificate după ce au fost plasate.
Metodele de plată acceptate sunt: plata la livrare (ramburs), plata prin card sau transfer bancar.
Se plătesc produsele cash, direct curierului, în momentul livrării.
Plata la livrare este posibilă pentru comenzi mai mici de 5000 lei pentru Persoane Juridice și 10000 lei pentru Persoane Fizice.
Nu. Această metodă de plată este valabilă doar online.
Returnarea sumei se va face doar prin transfer bancar. Cumpărătorul trebuie să transmită IBAN-ul prin completarea formularului de retur aici.
Alege metoda „Plată prin card”, completează formularul din pagina securizată a procesatorului de plăţi și introdu codul 3D Secure primit prin SMS.
Plăţile online prin card sunt procesate prin intermediul platformei securizate ePayment.
„3-D Secure” garantează că nicio informaţie legată de cardul tău nu este transferată sau stocată pe serverele noastre ori ale procesatorului; datele sunt introduse direct în sistemele Visa și MasterCard.
Pentru plăţile efectuate prin card bancar nu se percepe niciun comision.
Livrarea se face prin curier, la adresa introdusă în momentul plasării comenzii, sau la EasyBox-ul selectat.
Gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 Lei; 19 Lei, pentru comenzile cuprinse între 1 – 299 lei.
Dacă produsul primit este defect și ne anunți în termen de 14 zile de la livrare, poți primi rambursare egală cu valoarea produsului.
În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Da, se acceptă returul parțial în cazul comenzilor cu pachet promoțional.
Poți returna produsele, din orice motiv, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor.
Rambursarea poate dura până la 14 zile lucrătoare de la solicitarea anulării comenzii. Perioada poate varia în funcție de metoda de plată și de durata procesării agenției de plăți.
Taxele de expediere și de manipulare ale produsului returnat sunt plătite de vânzător dacă returnarea se datorează unei erori (articol defect / livrare incorectă). Taxele de returnare datorate schimbării părerii clientului vor fi suportate de către acesta.
Toate produsele beneficiază de 24 de luni garanție.